De datum van de show is veranderd, wat te doen?

Bespreek het zo snel mogelijk met de geboekte partner via de chat of de gegevens in de overeenkomst Klant en Partner! In overleg met de partner kun je de boeking heropenen en opnieuw boeken. Houd rekening met het annuleringsbeleid dat mogelijk al van kracht is gegaan. Bekijk dan boeking annuleren.

Het tijdstip van het feest is veranderd, wat nu?

Zorg er eerst voor dat de partner op de hoogte is van de wijziging via de chat. Als jullie beiden akkoord gaan, hoef je verder niets te doen. De partner wordt de dag na de show betaald.

Hoe laat arriveert de Partner act?

Praktische details over het feest kun je rechtstreeks bespreken met de partner. In de overeenkomst Klant en Partner vind je de contactgegevens van de partner.

Waar kan ik de contactgegevens van de partner vinden?

In de overeenkomst Klant en Partner vind je de contactgegevens van de partner. De overeenkomst is per e-mail naar je verzonden op het moment van boeking. Je kunt het ook vinden in je account.

Moet ik iets voorbereiden voor het kinderfeest?

Praktische details over het kinderfeestje kun je rechtstreeks bespreken met de partner. In de overeenkomst vind je de contactgegevens van de partner.

Heb je de bovenstaande informatie gecontroleerd maar kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via contact@poofparty.nl